środa, 30 kwietnia 2014

3 - Podsumowanie kwietnia

Koniec kwietnia i kolejne wolne dni!
Jak pewnie wiecie, z okazji ostatniego dnia miesiąca należy go podsumować :)
Ilość przeczytanych książek: 5 i jedna zaczęta
Ilość przeczytanych stron: 2296, co daje ok. 76 stron na dzień 
Ilość recenzji: 3
Ilość komentarzy: 4 ( nie licząc swoich )
Przeczytałam: "Dom Tajemnic", "Harry Potter i Więzień Azkabanu", "Tunele", "Harry Potter i Czara Ognia", "Oskar i Pani Róża"
Najbardziej podobał mi się: "Harry Potter i Więzień Azkabanu" 
Najmniej podobał mi się: "Dom Tajemnic"
Łu chu! Myślałam, że będzie gorzej. Wyszło jednak porównywalnie z poprzednim miesiącem. Co do maja, to myślę, że uda mi się przeczytać: "Żelazną Córkę" i "Niezbędnik obserwatorów gwiazd". Nie wiem, czy pojawią się recenzje tych książek. Sądzę, że "Niezbędnika..." raczej powinna być. 
Chciałam teraz bardzo podziękować, tradycyjnie, MintSky za komentarze i obserwację. W tym miesiącu do grona obserwatorów dołączyła też Wikua, wielkie dzięki! Na koniec chciałam też podziękować za ponad 200 odsłon.
W maju recenzję  będą pojawiały się rzadko i raczej będzie tylko jedna, bo to ostatni miesiąc nauki. Jakby tego było mało, to teraz jest wolne, ale mam trochę napięty grafik, potem mam wycieczkę 3 dniową, no i jeszcze parę rzeczy się złoży, tak że za mało czasu w tym miesiącu będzie.
Teraz pytanie na koniec: Co czytaliście z tych książek i jakie są wasze wrażenia?

1 komentarz: