wtorek, 11 lutego 2014

Zaczynam(y)


Witajcie!
Od czego by tu zacząć...
No, więc jak się pewnie zdążyliście zorientować będzie to blog o książkach. Postanowiłam wziąć się za recenzowanie ich. Czy mi to wyjdzie? Przekonamy się. 
Od pewnego czasu poszukiwałam nowego zajęcia. Mój umysł trudził się nad wymyśleniem czym by mnie tu zająć i tak narodził się pomysł na ten blog. Jako że uwielbiam czytać, myślę że poczuję się dobrze w moim przedsięwzięciu. 
Zaczynam nową przygodę i mam nadzieję, że ktoś zechce mi w niej towarzyszyć.
A tak w sprawach organizacyjnych: 
* Kontakt ze mną - http://ask.fm/marzeniemam
* Jakieś uwagi co do bloga, propozycje? - możecie pisać w komentarzach, lub również na asku, jednak myślę, że łatwiej będzie tutaj. :)
* Pierwsza recenzja? - przypuszczam, że pod koniec tego tygodnia powinnam się uwinąć.
* Systematyczność? - brak.
Jeśli chcecie wiedzieć o nowych recenzjach, to zaobserwujcie i bądźcie na bieżąco! 
Mam nadzieję, że będzie dobrze C:
A wy?
Pozdrawiam i do szybkiego zobaczenia
~Mityczna

1 komentarz: